Funereus și Morimusa❃

cânticel (aproape) comic

 Pe drumul cu hârtoape ce duce la Sibiu,
Trecea, cu capsa pusă, gândacul cenușiu:
„Ce lată-mi pare calea, de-aș traversa pe-o zebră…
Elitrele mi-s varză, și parcă am și febră”.
Plecat de ieri, sărmanul, desculț, fără cojoc,
Să-și viziteze mama, acilea, pe cocioc,
Aflase, dragă-Doamne, cum că, lângă ogradă,
Va construi primarul un ciot de-autostradă.
„Funereuseee, maică! Altă scăpare nu e;
Ne luăm nimfa și larva și vom pleca în UE,
Mi-a spus o verișoară, primară, pe cuvânt,
că în Bruxelles sunt drumuri înguste, de pământ”.

În ăst timp, Morimusa, iubeață-n felul ei,
Își împupa făgetul c-un cărăbuș de tei.

❃Specialiștii de la Bruxelles sunt îngrijorați că proiectul autostrăzii Pitești – Sibiu nu prevede măsuri clare pentru protejarea gândacului Morimus Funereus, iar aceasta ar putea periclita finanțarea europeană.

Despre anna c. ronescu

haihui printre cioburi de gând
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Funereus și Morimusa❃

  1. Excelent! 😀
    Ies la plimbare, poate-l găsesc, să vă dau veşti.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Să vină-n Maramureș, că este loc destul,
    Și poa’ să traverseze în lat sau în crestul. 😉

    Apreciat de 2 persoane

  3. Issabela zice:

    Da’ o petiție, ceva, pe undeva…? :)))
    … Bine te-am găsit, sper, eu, cel puțin, cu așa o odă, sînt cucerită total 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. qwykx zice:

    ce faci Ana, șomezi?

    Apreciat de 1 persoană

  5. 😀 😀 TAREEEEEEE 😀 😀 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu