harem

aer rotund tivit în dulci poeme…
abia trezite
suavele cadâne
încremenesc solemn
în reverență
genunchii mici le tremură sub frunze
și sub coroane de lumină ce se-nclină
spre mătăsoșii aburi de hamam
din care El, sultanul, se ițește
cu o regală fluturare de caftan

(Imagine google)

Despre anna c. ronescu

haihui printre cioburi de gând
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la harem

  1. bloguluicre zice:

    Minunate cuvinte, ca de obicei!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Fiecare gând ţesut aici e un cadou de suflet pentru noi! Mulţumim, Anna!

    Apreciat de 1 persoană

  3. doar verde zice:

    Cu cãtă bucurie îi caută „privirea” ! 😊

    Apreciat de 1 persoană

  4. Mihaela S zice:

    Nici că se putea, o defiiniție mai lirică, pentru lanul de „foarea-soarelui”! Ne resfeți cu versuri!
    Ano, „Sultanul” ne pârlește pe toate, dacă ne expunem! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Mihaela, tare mi-ar plăcea să-l iau la întrebări pe in(sole)ntul ăsta: Cine ești tu, mă, să-mi ‘numeri secundele?! Du-te naibii mai la vale, că-mi faci umbră cu lumina ta!
      Dar, ce pot să zic? Bun, rău – nu bea, nu fumează și-mi pune viața toată, cu sporuri și penalizări, pe masă. :)))

      Apreciat de 1 persoană

  5. Nautilus zice:

    Câtă vreme sunt îmbrățișate, nu le pasă câte altele mai îmbrățișează cu alte raze. Dar se va ivi o cadână frumoasă și geloasă, care va dori să păstreze Soarele doar pentru ea… iar noi, simpli privitori, vom rămâne fără lumină 😦

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un comentariu