Târziu

Sentințe și iertări îmbrobodite.
Baticul resemnării
alunecă spre creștet;
vopsit în verde, cârlionțul veșted
algă-nădejde, rit zbuciumat al mării.
Umbră și vid. Arcade nezidite,
porți nedeschise
nicicând.
Dar blânda Lună?
Și amintirea? Clipește gândul
aromit în leagănul de gând.

Pe-altarul snopilor de grâu,
o mătrăgună
își coace bobul de venin
plângând

Despre anna c. ronescu

haihui printre cioburi de gând
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Târziu

  1. castanman zice:

    Clipeste gandul aromit in leaganul de gand…Anna, aveam cateva zeci de versuri care mi veneau a spune cand si cand. Acum am cateva zeci plus unul. Sper sa l retin si p ala cu matraguna

    Apreciat de 3 persoane

  2. Pun şi eu „târziul” tău între gândurile mele că prea frumos şi complet e.

    Apreciat de 2 persoane

  3. Nautilus zice:

    Și marea mai îngheață… pe la mal.

    Un poem pe care aș vrea să-l laud, dar nu pot, pentru că îndeamnă prea mult la tăcere.

    Apreciat de 3 persoane

    • Nu-l lăudați că i se urcă la cap! Pe urmă, poate ieși în fața blocului, cu silabe colorate-n păr, alintându-se: Ia uite ce am eu…! 🙂 Acum, fără glumă, laudele (meritate sau nu) mă stingheresc până la amuțire.
      Mulțumesc mult pentru lauda dumneavoastră tăcută!

      Apreciat de 2 persoane

  4. Nici o altă laudă, pentru că am venit de dor nemăsurat,Ana!
    Onu

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mulțumesc mult, Ana, pentru versul minunat, să te țină Domnul în plină inspirație!

    Apreciat de 1 persoană

  6. dumitruichim zice:

    Pe-altarul snopilor de grâu,
    o mătrăgună
    își coace bobul de venin
    plângând”

    – superbă peniță!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

