Nu-mi spune

 

Deoarece, după propria-mi evaluare, versurile postate aici  ar trebui cel puțin revizuite, las doar titlul, deocamdată, din respect pentru like-urile și comentariile primite, pentru care sunt profund recunoscătoare. 🙂

Ana

Despre anna c. ronescu

haihui printre cioburi de gând
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Nu-mi spune

  1. Iartă-mă, te rog! Dar nu pot spune nimic. Se înnoadă lacrimi în barbă.

    Apreciat de 1 persoană

    • N-am recitit poezia de ieri, de când am postat-o și, da, e mai tristă decât mi-am dorit. Îi voi schimba, deocamdată, titlul, nu știu ce-o fi fost în capul meu. 🙂
      Mulțumesc mult, Potecuță, pentru lectură și emoție!

      Apreciază

  2. Dacă ar încăpea taina fericirii într-un poem, cu care să călăuzești copilul, fericirea n-ar avea margini… Minunat poem! Mulțumesc, să Vă inunde inspirația!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

